پاتوق ما..

پاتوق ما..

اینجا پاتوق خود خود خودمونه... هوررررررراااااا
پاتوق ما..

پاتوق ما..

اینجا پاتوق خود خود خودمونه... هوررررررراااااا

پاتوق ما...

سلام دوستان

اینجا پاتوق خودماست

محلی برای درد دلامون، خنده هامون، شادی هامون...

اینجا هستیم تا باهم حتی غصه هامونو شریک بشیم...

هستین؟؟؟

نظرات 10 + ارسال نظر
MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
چه وب قشنگی...
مباااااااااااااااااارک باشه...

ممنوووووووووووووووونم آبجی
خوش اومدی...

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:31 ب.ظ

خیلی قالب وبت قشنگه... دوسش دارم...
قسمت نظرات هم خیلی خوبه...
چه پاتوقی بشه این پاتوق...
آنلاینم میذاری؟؟؟؟!!!

ممنوووووووووون
آره که میذارم
اصلا قصدم از ساخت این پاتوق آنلاینای وبم بود که دیگه یه جای جدا داشته باشیم

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ

الان میخوام از صب تا شب بیام بخندونمت... خخخخخخخخخخخخخ
اینو نیگاش کن:


خخخخخخخخخخخخ
منم از صب تاشب نمیام اینجا
خخخخخخخخخخخخخخ

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

ببین یکی از کامنتام که در مورد وبت نظر داده بودم تایید نکردی؟!!!

یعنی ارسال نشده...

چرا الان تایید کردم

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:41 ب.ظ

حالا دیدم تایید کردی...خخخخخخخخخخخ
اینو نیگا:

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

تو که نمیتونی از صب تا شب نیای که... خخخخخخخخخخخخخخخ


پس چیکار کنم؟
همش باید بخندم؟؟؟

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

حالا چرا عصبانی میشی؟؟؟!!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سعی میکنم دیگه نگم...
اینو نیگا:
ههههههههههههههههههههههه

حالا خوبه سعی می کنی نگی وگرنه چیکار می کردی؟

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

دیگه نمیگم... ناراحت نشو دادا...

نه بابا ناراحت چیه؟
از خدامه بخندم هویجوری گفتم بخندیم
خخخخخخخخخخ (دادا) خخخخخخخخخخخ
یاد پ بتوان دوی دوم افتادم...

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پ به توان دو خخخخخخخخخ


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

MASOOME یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

سسسسسسسسسسحر کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی؟!

من بهت ایمیل دادم
نیومد؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد