پاتوق ما..

پاتوق ما..

اینجا پاتوق خود خود خودمونه... هوررررررراااااا
پاتوق ما..

پاتوق ما..

اینجا پاتوق خود خود خودمونه... هوررررررراااااا

بخندیم؟

سلاااااااااااااام

وسط امتحانا یه پستی بذارم بخندیم

.

.

.


آیا واقعا اینجوریه؟

آقا من ترک تحصیل میکنم

به جان خودم...

نظرات 82 + ارسال نظر
فائزه سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بهههههههههه بههههههههههههه
قالب جدید مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکخعلی خوشششششگله
خخخخخخخخخخخ
خعلی با حال بود

سلاااااااااااااام
من به روز بودما ولی اینجا نبودم حیف!
خیلی ممنووووووووونم
باحالی از خودته

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااام
خوووووووووبی؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
تو باز این حبابا رو گذاشتی؟؟؟؟خخخخخخخخخخ

سلااااااااااااااااااااااااام
وا مگه ورشون داشته بودم؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ق.ظ

نه ورشون نداشته بودی.ولی وبت برا من باز نمیشد.ازشون دور بودم واسه همین اینو گفتم.خخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخ
پس الان خوشحالی؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

خخخخخخخخخخخخخخ
اره خوشحالم

خخخخخخخخخخ

الان چی بگیم؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

میخوای هیچی نگیم؟؟؟
خوووووووب چه خبرا؟؟؟

باشه می خوای مجید حرف بزنه؟

هیچی امروز امتحان ادبیات داشتیم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:58 ق.ظ

از دسسسسست سایت.نوشته بود 5شنبه 1 خرداد.من فک کردم امروز پنجشنبه س.داشتم سسسسکته میکردم.فک کردم بازم شب6 رو نشنیدم.یه لحظه به خودم شک کردم!!فک کردم من تارخارو اشتباه میدیدم

خخخخخخخخخخخخخ
تازه زده 1393!
دیروز نیلوفر فرج تو پاتوق می گفت سال 93 مبارک

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

ادبیات؟؟؟خوب دادی؟؟؟؟
خیلیییییییییییییییییییییییی زیادهمن شنبه ریاضی دارم و دوشنبه عربیعربی خوب نیییییییییییییییییییییییییییییییییییییست

آره فقط نیم نمره غلط دارم
عه!!!
وای از ادبیات متنفرم
عربیم خوبه ها!
شنبه زبان داریم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخ
اره والا..بایدم بگیم سال 93 مبارکبه اقای طالبی گفتم.ببینیم درست میشه یانه.
من از عربی بدم میاد

میگما
اگه نظر گذاشتن تو این قالب سخته عوضش کنم
ها؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

نه.مگه سخته؟؟؟؟واسه من که سخت نیس!
اگه دوست داری عوضش کن.اینم خیلی خوبه.هر جور صلاح میدونی

آخه باید دوساعت بزرگش کنیم بعد!
من که خودم نمی خوام نظر بذارم پس چه کاریه

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

راسسستی تو نمیدونی شب6 انلاینه یا نه؟؟؟؟

به احتمال 50/000000000000084 درصد آنلاینه!
ولی من به احتمال 79/8965467894 درصد نیستم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

حوصله م سررفته

منم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

ایششششالا انلاین باشن.خیلی دوس دارم انلاین باشنای بااااااباااااااا.حییییییییییییییییییییییییییف که نیستی.البت معلوم نیس من باشم یا نه

احتمال آنلاین بودنشون 0/000000000000084 درصد بیشتره پس ایشالا آنلاینن
آره ایشالا هر دومون باشیم
اگه هم نبودیم اکشال نداره

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

حال چه کنیم؟؟؟؟
خیلی بده حوصله مون سر میره

آبجیم داره شرک یک نگا میکنه!
بیکارم بیکارای قدیم
آخه شرک یک؟؟؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

ارررررررررره.ایششششالا هر دومون هستیمنباشیم هم که عیبی نداره

ایشالا

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شرک 1؟؟؟؟

آره
از چهار تا شرک نمی دونم چرا گیر داده به شرک یک!!!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

دقت کردی وقتی امتحان داریم کلللللللللللللللللللللللللللی فیلم و برنامه و سرررررگرمی خووووووووب وجود داره؟؟؟ینی وقتی میخوایم درس بخونیم همه چی هس ولی ما نمیتونیم دنبال کنیم و حرص میخوریم.اونوقت وقتی درس نمیخونیم هییییییییییییییییچی نیس سرگرم بشیم باهاشون

آره به خدا همینجوریه!
مثلا دیروز دوست داشتم برم تو آنلاین شب پنج ولی داشتم درس می خوندم!
چی میشد الان یه آنلاین بود؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

به قوووووول خاهرم موقع دس خوندن حتی ترک دیوار هم جذابیت خاصی پیدا میکنه.باعث میشه اد ساعت ها بهش زل بزنه.اصن یه خاطره هایی از دوران کودکیمون یادمون میاد که تاحالا یادمون نبوده!!خخخخخخخخخخخ

آره
منم دیروز داشتم ساعت یازده(هنوز هشت درس از ادبیاتو نخونده بودم) به آینده ی خودم فکر می کردم!!!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

فک نکنی من نمیدونم خوار رو اینجوری مینویسن نه اینجوری==؟خاهر!!
اشتباه تایپی بود

خخخخخخخخخ
خوار؟
خخخخخخخخخخخخخخ

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

خواهرت از خودت بزرگتره؟؟؟؟فضولی نباشه هاااااااااااااااا

نه بابا خواهرم سیماست کلاس ششمه یازده سالشه امروز امتحان ریاضی داشت!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سوتی روی سوتیمیخواستم اون یکی اشتباهمو درست کنم این یکی رو هم غلط نوشتم!!خخخخخخخخخخخخخخ
خواهر

خخخخخخخخخ
خار تو از خودت بزگتره؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

بله...بله.ممنووووون از توضیحت.کاش ما هم ریاضی کلاس ششم امتحان میدادیم!!

ریاضی شون اینقد مسخرست!
از درسای راهنمایی و دبیرستان تو کتابشونه!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

خخخخخخخخخخ
اره من ته تغاریم
خواهرام ازم بزرگترن

به به
ته تغاری
عین مجید!
عوضش من بزگه ام

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

اصن همیییییییییییییشه خواهرای بزرگتر زوووووور میگن

آره مثل من

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

راستی از پاتوق چه خبر؟؟؟

جات خعـــــلی خالیه
تازگیا مارال و فاطمه سبحانی و فاطمه شاه علی و ... هم میان آنلاین

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

ببخش غیبم زد.داشتم تلفن میجوابیدم
اوه اوه.از راهنمایی و دبیرستان؟؟؟سومی های الان سال دیگه که میان اول دبیرستان انتخاب رشته میکنن!!!!!!!!!!!!!!!

نه
اشتباه میکنی
اونجوری نیست!
ولی سال دیگه کتاب زبان و عربی های کل دبیرستان عوض خواهد شد!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

چرا هسسسسسسست.خودم توی اخبار شنیدم.همشون هم میدونن.ینی اهنمایی ها.البت شاید اجرا نشه.جدددددی؟؟؟؟عوض میشه عربی؟؟؟؟بهههههتر.خداکنه از تجربی حذف بشه

خخخخخخخخخخخخخ
حذف که نمیشه! کتابا عوض میشه
دیگه چه خبر؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

ببخش من دوباره غیب شدم
اگه خدا بخواد حذف هم میشه!!خخخخخخخخخخخ
سلاااااااااااااامتی.تو چه خبرا؟؟؟

وااااااااااااااااااای حوصلست که همینجوری سر میره ها!!!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

ممنوووووووووووووووووون ابجی لطف داری.شما که هستین توی پاتوق کافیه.کسی که به من کاری نداره.مارال و فاطمه سبحانی و اینا هم که میومدن قبلا پاتوق!!

نه به خدا جات خالیه
من تا حالا ندیده بودم اونا بیان!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

دقیییییییییییییییییییییییییییییییییییقا.به قول بابام باید زیرشو کم کنیم تا سر نرهبچه که بودم و البته همین الان وقتی میگم حوصله م سر رفته میگه زیرشو کم کن تا سر نره!!خخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخ
آورین به بابات
پس بریم زیرشو کم کنیم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

لطف داریواقعا نمیدیدی که اونا هم بودن؟؟؟؟شایدم نبودن!!خخخخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخ
چقدر دقیقی

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

من زیرشو کم کردم.بد نشد.تو چی شدی؟؟؟

کم نمیشه!
خخخخخخخخخخ

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

الان حوصلمون سررفته خدا به داد تابستونمون برسه

وای خدا کنه تا ده دقیقه دیگه تموم شه وگرنه یه خونه ای چیزی خراب خواهد شد!
خودمم نفهمیدم چی گفتم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

دلم برا ابجی معصومه تنگ شده

منم
کامپیوترش سوخته

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:44 ب.ظ

خیلیییییییییییییییییییییییییییی دقیقم.پس چی فک کردی؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخ

مال منم کم نمیشه

چیکا کنیم پس؟

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

راسسسسسستی از کی شنونده رادیو شدی؟؟؟

من فقط در حضور وکیلم مصاحبه می کنم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخمنم نفهمیدم چی گفتی.ایشالا که حوصلمون سر نمیره!!
اره کاشششش زودی درست بشه کامپیوترش


خدا کنه

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

بدون حضور صحبت نمیکنی.نه؟؟؟اییییییییییییش.اصن نگو.

نه بدون حضور نه
بدون حضور وکیلم!
شوخی کردم
از آبان 91

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ

گفتی وکیل یاد یه چیزی افتادم.مهر اباد رو میبینی؟؟؟
خعععععععععععععععععععلی باحاله.کاش الان داشت.نیگا میکردیم!!خخخخخخخخ

بعضی وقتا
یعنی کلشو ندیدم دست و پا شکسته دیدم!
آره کاش داشت

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

توی فکرش که نری حوصلت کمتر سر میره

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
من چقد سوتی میدم.منم منظورم بدون حضور وکیل بود.حرفامو توی دلم میزنم واسه همین نصفه مینویسم!!خخخخخخخخخ
من از تیر سال 90.

خخخخخخخخخ
چقد اختلاف

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ب.ظ

چیزی نیس که!فقط یه سال و 5 ماه با هم اختلاف داریم.چجوری شنونده شدی؟؟؟

ددددی!

یک شب سرد بود
دختری در تخت خود نشسته بود و شیمی می خواند
از شیمی خواندن خسته شد
حدود ساعت دوازده و نیم بود که اشتباها به جای پخش کننده موسیقی رادیوی گوشیش را روشن کرد
وصدای اسماعیلپور در گوشش طنین انداخت...!!!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

من بگم چجوری شنونده شدم؟؟؟؟
من سریال ساختمان پزشکان رو که میدیدم از صدای اقای تشکر خیلی خوشم اومد.اولش خیلی میترسیدم از صداشون ولی بعدش دیدم خیلی قشنگه صداشون.اون موقه هم عااااشق دوبلری و گویندگی ودم.بعد یه روز شبکه جام جم اوردنشون توی برنامه ی زنده.ایشون هم اونجا گفتن رادیو جوان پنجشنبه ها 2ونیم تا 4 اپارات رو دارن.منم گوش کردم.البت ایشون نبودنشونچووون اول تابستون بود ومنم بیکار همینجوری هررررر ثانیه رادیو گوش میکردم.
این بود راه اشنایی من با رادیو جواننقطه سر خط

چه باحال
واسطش بهنام تشکر بوده
من هم صداشو خیلی دوست دارم هم بازیشو!

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

جدددددددددددددی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای جووووووووووووووووووووووووووونم.چه باااااااحال شنونده شدیمنم اولین گوینده ای که صداشو شنیدم اقای مهردادیان بودبعدشم اقای صادقی بود.بعدشم نمیدونم کی بود!!خخخخخخخخخ

من اول حسن بعد سجاد بعدشم سعید
راحت باش

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ب.ظ

من عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشق رادیو جوونیام.خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییی گل و باحالن.خداییییییییییییییییش شبکه به باحالی شبکه جوان پیدا نمیشه.هییییییییچ سایتی حتی سایت تلویزیون هم به پای سایتش نمیرسهخیلی گل و دوست داشنین

آره خیلی خوبه

ولی کلا من تو زندگیم باشیمی سرو کار دارم ها!
اون شبم به خاطر شیمی شد که من رادیو جوانو شنیدم
اون موقع هم درسخون بودم...! چهارشنبه داشتم شیمی می خوندم
جالبه اولین برنامه ای که شنیدم شب 6 بود
می دونم دیگه آخرشم می خوام تو دانشگاه شیمی بخونم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
دسسسست و زبون اقای تشکر درد نکنه.خیلی دوس دارم سه ستاره دعوتش کنه.میخوام به اقای بهلولی بگم بیارنشون و بهشون بگن من به واسطه ایشون شنونده رادیو شدم
خخخخخخخخخخخ
اره راحت باش.پسر خاله هامون هستن دیگه

آره حتما بگو دعوت میکنن!
پسر خاله؟
خخخخخخخخخخخخ

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ب.ظ

تو که ابان شنونده شدی پاتوق 1 رو میشنیدی اون موقه؟؟؟

من اون موقع پاتوقو نمی شنیدم
از امسال پاتوقو گوش دادم

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

بای بای کنیم ایا؟؟؟؟
مزاحمت نیستم؟؟؟

نه بابا مزاحم نیستی
هرطور راحتی

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

اره دیگه.به قول ورود اقایان ممنوع همه چیز دنیا بر پایه شیمیه.همه چی روی شیمی میگردهحتی شنیدن رادیومنم خعلی شیمی دوس دارم

خخخخخخخخخخ
منم خودشو دوست دارم خوندنش سخته

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

منم اولین ایتمم ابان از رادیو پخش شد.یادش بخیییییییییییر
راسسسستی یه خاطره از پسرخاله بگم؟؟؟؟خخخخخخخخخ

بوگو بوگو

فائزه چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

سال پنجم ابتدایی بودیم بعد دفتر کمک میخواست منم رتم کمکشون با دوستم.ناظممنون بغل دستم وایساده ود داشت کمکم میکرد.یکی از دوستام یه چیزی گف منم بهش گفتم مگه پسرخالته که اینجوری میگی؟؟؟(منظورم این بود که چرا صمیمی میشی اینقد؟؟)بعد ناظممون گفت پسر خالی میشی ینی چی؟؟؟منم وایسادم براش توضیح دادم.سرمو انداختم پایین و گفتم خانم وقتی یه نفر خیلی با یکی صمیمی میشه میگن انگر پسر خالشه که اینجوری میگه.بعد همییییییینجوری وایسادم توضیح دادم.سرمو اوردم بالا دیدم ناظممون نیستش اصن!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخ
انقددددد از خودم خندیدم.اون بهم طعنه زده بود.من نفهمیده بودم!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خعـــــــلی باحال بود مثل فیلما که یه چی میگن بعد میبینن طرف نیست!!!
منم چند بار آبجیم داشت حرف میزد و نگا نمی کرد این کارو کردم
خخخخخخخخخخخخخخ
پسرخاله حسن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد