پاتوق ما..

پاتوق ما..

اینجا پاتوق خود خود خودمونه... هوررررررراااااا
پاتوق ما..

پاتوق ما..

اینجا پاتوق خود خود خودمونه... هوررررررراااااا

دوستی

 

به نام تک نوازنده ی گیتار عشق

 

 

دوست لفظیست پر از معنی

حرفیست پر از احساس و نامیست به رنگ یاس

من این هدیه زیبا را

من این زنجیر دیبا را

به یادت تا ابد در دل

درون صندوق مهرم

کنار شیشه ی عمرم

قرارش دادم

تا تو ای طلوع خورشید

سرودی چشمگیر

پرتویی از امید

بدانی دوستت دارم

سحرگاه بی تزویر...

    

                    شعری از دوستم "سارا سلیمی"


نظرات 77 + ارسال نظر
MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.
پست جدید مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک... شعر خیلی قشنگی بود... آورین...

ممنون
دوستم خیلی دوست داشت نظر دوستای رادیویی-اینترنتی منو درباره شعرش بدونه...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

کجاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رفتی؟؟؟؟!!!!!

داشتم یه کامنت طولانی مینوشتم تو وبت...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

خب من که نظرمو گفتم... بهش بگو خیلی قشنگ بود...
بله... تایید کردم...

بهش میگم
کلا دختر خوبیه شعر نو زیاد میگه ولی یه دوست دیگه به اسم لیلا دارم که شعراش فوووووووووووق العادست باورت نمیشه همه جور شعر میگه
ولی متاسفانه امکانات برا چاپ کتاب نداره...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ب.ظ

آخییییی... خب شعرای اونو هم بذار تو وبت...
امان از این امکانات...
تو چقد شاعر دور و برت هستن... بابا ایول...

آره
منم خیلی بهش میگم
یه وبم مخصوص خودش زده بودم ولی نمیدونم چرا قبول نمیکنه میگه زحمت میشه
می خواستم برم تو وب حامد عسگری شعراشو معرفی کنم متاسفانه قبول نکرد...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

وااااااااااااااااا
ایشالله موفق باشه...

ممنووووون

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:53 ب.ظ

سسسسسسسسسسسسسسسسحر فائزه رفته تو وب اشتباهی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بدوووووووووووووووووووووو برو وبش آدرستو بهش بده... زوووووووووووووووووووووووود...

رفتم گذاشتم
واااااااااااااااای

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:58 ب.ظ

من دلم درد گرفت اینقد خندیدم...
گفتی آدمک چیه؟ من سحرم!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
منم رفتم وبش
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
از دست فائزه...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ

چراااااااااااااااااااااااااااااااا یکی از کامنتامو تایید نکردی؟!
حالا بگو چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟!!!!!
کامنت اول منو تایید کن لطفا...

کدووووووووووم
تایید کردم همه رو...

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

خوووووووب حالا!!!!!
من سلما خولدم قاطی کردم!!!خب اشتب گرفتم دیگهاصن باهاتون قهرم

نه آبجی چرا قهری؟
بمون الان میگم چیکار کنیم...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:02 ب.ظ

فااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااائزه قهر نکن
میگم قاسمیا حالا دیگه شاید رفتن دیگه فایده نداره...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وااااااااااااااااای نـــــــــــــــــــــه
×××
به نظر من اینکار خوبه:
یک نفر به نمایندگی از ما که کامنتای بیشتری نسبت به بقیه میدیم بره و بگه که یا می گید تایید کننده کیه یا دیگه هیچ کس نمیاد...
چطوله؟؟؟

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:03 ب.ظ

چررررررررا همه ی کامنتا رو تایید نمیکنی؟؟؟؟؟؟؟نهههههههه
من میرم و دیگه هم نمیام.باهاتون قههههههرم.تااااااازه به مامانم هم میگم!!!!!!!

تایید می کنم به خدا...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

چرااااااااااااااااااااااااااااااااا کامنتامو تایید نمیکنی؟

اوا کدوم؟؟؟

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

میگم قاسمیا گفتم بریم ولی کم کامنت بذاریم...
دیگه حالا دیگه کار از کار گذشته... اصلا هم در مورد تایید کننده نمیپرسیم و کنجکاو نمیشیم... اوکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا پیشنهاد منم بوخون بعد ببین کدوم خوبه

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

ننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننه...
من و حدیثه تصمیم گرفتیم اصلا در مورد تایید کننده کنجکاو نشیم. چطوره؟؟؟؟!!!!!
فااااااااااااااااااااااااااائزه کجاااااااااااااااااااااس؟

نمی دونم چرا گفت کامنتامو تایید نمی کنی بعد قهر کرد...

یعنی بریم؟
آخه اینجوری هرچی رشته بودیم پنبه میشه...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

نمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییدونم چی کار کنیم؟

خداااااااااااااایا دارم دیوونه میشم...

سحر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ

فااااااااااااااائزه به خدا همون کامنتا اومد فقط...

همونا بود...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

نمیدونم ولی اگه کم محلی کنیم خودشون متوجه میشن...

اصلا فقط بیایم همدیگه رو مخاطب قرار بدیم
نه باهاش حرف بزنیم نه بهش سلام کنیم نه هیچی...
چطوره؟؟؟

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ

من که واسه تایید نکردن کامنتا قهر نکردم که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واسه یه چیز دیگه س.هرررر کاری کردین منم میکنممنم دیگه نمیییییییییییییییام هیییییییییییچ جا.حتتتتتتتتی وب خودمم نمیرم دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرااااااااااااااا؟
ببین خوبه بریم و اصلا بهش سلام نکنیم و جوابشم ندیم؟؟؟
فقط با همدیگه بحرفیم؟؟؟

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

آره فکر بدی نیس!!!!! موافقم...
فائزه قهر نکن... بخدا منم قهر میکنما!!! (تهدید)

فائزه اومد

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

سحر جون فائزه قهر کرده!
به زهرا گفتم بیاد

خخخخخخخخ
فائزه قهر نکن ببین ما داریم منت کشی میکنیم
بچه ها آدرس این وب منو تو لینکاتون نذارید...
مخفیانست...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

ای وااااااااااااااااااااااااااااای.....سحر من چرا تاحالا اینجا نیومدم...ای وایییییی..

تازه به دوران رسیدست این وب من...
مخفیانه هم هست
راستی سلاااااااااااام

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

اوووووووووووووووره منم موافقم.فقط من یه کار دیگه هم بکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من بی اسم کامنت میدم خووووب؟؟؟؟بعد شما هم باهام بحرفین کللللللی.جوری که بدونن همدیگه رو میشناسیم ولی به اونا نمیگیم کی هستم!!!خووووووبه؟؟؟؟منظورمو فهمیدین؟؟؟؟

خوب می فهمن کی هستی...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

ای وای سلاااااااااااااااااااااااااام
آورین...پاتوق همچنان(0)

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ب.ظ

نهههههههههههههههههههههههه
منت کشی نکنید.شما یه ادم سرما خورده ی بارون گیر شده رو درک نمیکنین

خخخخخخخخخخخخخخخخ
باوشه.
توعزیز مایی.

بچه ها پاتوق نیم ساعته شده دیگه؟؟؟

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

نههههههههههههههههههههه.
منظورمو نفهمیدی درست!!!!
شما ها اسممو نگین.نمیدونم چجوری بگم!!!!!!!!!
کسی فهمیده منظورمو؟؟؟؟؟؟؟؟باوشه هر چی شما بگین

میدونم ولی وقتی همه هستن تونییستی معلومه تویی
اصلا یه اسم مستعار بذار مثل : "بازرس ارشد"

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

آره آره فائزه بدون اسم باشه...
ولی مث همیشه کامنت نده یه کم فرمشو عوض کن... باشه؟؟؟؟

آره
با اسم بازرس ارشد...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

خو اونجوری که خودمونم همدیگرو قاطی میکنیم

ما با اسم میدیم فائزه بی اسم

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

فائزه بخدا درکت میکنیم... اگه وب من نیای که من میمیرم و دق میکنم... اونوقت که من بمیرم تو دلت نمیسوزه؟؟؟؟!!!!
بخدا اگه قهر کنی خودمو میکشم...

خدا نکنه...

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

نهههههههههههههههههههههههههههههههه
شما ها عزیز منید
خخخخخخخخخخخخخخ
من هیییییییییییییییییییییییییییییییییییچ وقت قهر نمیکنم.خصصصصوصا با شما ابجی های گلم.شوووووخی کردممن دااااغوووووووووووووونم

درکیدیمت آبجی...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ب.ظ

آره بازرس ارشد خوبه...

پس تصویب شد
فائزه شد بازرس ارشد
ماهم با اون اسم میشناسیمش
با اسم خودتم یکی دوتا بده فائزه...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ


بابا بی خیال

چرا؟
بذار بهشون بگیم دنیا دست کیه...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

دوباره یه کامنتام برات نیومده!!!!
میگم من رفتم فقط یه کامنت گذاشتم سلام کردم. تو هم برو دیگه...

چرا میاد
من یکی یکی تایید میکنم...

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

اری اری اینجوری کاااااااااااملا موافقممن بازرس ارشدم!!حالا این یکی اگه خوبخ انجام بدین.مثلا یکی از یکی بپرسه فائزه نمیاد یکی دیگه بگه نه حااااالش خیلی بده!!!البت اگه خوبه!!میترسم ضایع بشه!

آها باشه
من میگم فائزه کجاست
معصومه و زهرا بگن سرما خورده حالش بده...
عاااااااااااالیه...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

باور کن الان لیدا قاطی کرده تایید نمیکنه

خخخخخخخخخ
الان میاد...

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

با اسم خودمم بدم؟؟؟؟باووووووووووووشه
ابجی معصومه قربونت برم شوخی کردم.من هیییییییییییییچ وقت نمیتونم ازتون جحدابشم.ببخشید اگه شوخیم زشت بود و ناراحتتون کردم.جووووون من ناراحت نشدین که؟؟؟؟ببخشییییییییییییییییییییییییییییییییییییید

نه نه نه نده...
ای وای چه شیر تو شیری شد...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

باوشه....

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

زهرا جون چی بهشون بگیم؟؟؟!!!!
سحر هیچ کدوم کامنتامو تایید نمیکنی!!! داغون شدم...

تایید میکنم
دونه دونه
نمی دونم شایدم تایید نمی کنم یعنی نمیاد...

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:32 ب.ظ

شیر تو شیر...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فائزه جون عاشقتم...
میگم چرا نیومدن تایید کنن؟؟؟؟؟!!!!

کامنتات تایید شد؟

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
من با اسم خودم دادم.ولی شماها بگید این فائزه عباس پور نیست!!!
بگید تو فائزه عباس پوری؟؟؟؟من میگم نه!!
خوبه؟؟؟؟
بعدشم یکی بگه وای فائزه حالش خیلی بده!

خخخخخخخخخخخ
باشه
چی بشه امشب
نکنه نیان...

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ

وووووووووووی.چرا تایید نمیکنن!!!!
ابجی معصومه منم عااااااااااااااااااااااااشقتم.من عااااااااااااااشق همتونم

همچنین

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

وای خدانکنه نیان.پسسس پییییش به سوی عملی کردن نقشمون!!!!بچه ها سوتی ندینااااااااااا.

باشه
دستام یخ کرده...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ب.ظ

فعلا که تایید نمیکنه،مشکوک بحرفیم.مثلا راجع به دزدان دریایی

خخخخخخخخخخخخخخخ
اون خرزو خانه()
خخخخخخخخخخخخخخخ

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

اینا که هنوز نیومدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمی دونم
حتما فهمیده داریم مخفیانه عمل می کنیم...

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

وووووووووووووووووووووی من الان فهمیدم یه سوتی دادم!!!!!!!!!!
اونجا با فامیلیم کامنت دادمیه فکری کنین
میخواین بگم حالم خعلی بده و خداحافظی کنم و بعد اون یکی فائزه بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟

نه نه اون یکی فائزه نیاد
تو فقط خدافظی کن بعد با بازرس ارشد بیا...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااای....این بازم داغون شده نمی تاییدیه!!!

به نقشه مون پی برد...

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخباوووووووووووشه.خداحافظی میکنم و با بازرس ارشد می مونم

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
چه اسمی
خخخخخخخخخخخخخخخخ

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

من هول شدم....

عادی باش
عادی باش
مسلط، ریلکس...

فائزه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

بچه ها من میگم این وبو شناسایی کردن!!!!!!!
اخه چرااااااااااااااااااا نمیاااااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه
تو وب معصومه دیده ما داریم میریم یه جای دیگه...
عیب نداره
اگه نیومد این هفته دیگه نمی ریم...

زهرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

الان ما این شکلیم
یا شایدم این شکلی

من که این شکلیم

MASOOME دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:41 ب.ظ

بچه ها هممون سر کاریم... الان میدونستن ما امشب خواهیم رفت اونا تایید نمیکنن... اونام نقشه کشیدن!!!!!
اه اه... کاش نمیرفتیم اصن... بدبخت شدیم...

این هفته دیگه نمیریم
نه ولی بعدش امتحانای ما شروع میشه...
چیکارکنیم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد