پاتوق ما..

پاتوق ما..

اینجا پاتوق خود خود خودمونه... هوررررررراااااا
پاتوق ما..

پاتوق ما..

اینجا پاتوق خود خود خودمونه... هوررررررراااااا

ایام امتحان نزدیک است

سلاااااااااااااام به دوستان گل

چه میکنید با ایام امتحانا؟

دی دی دی دی

ایــــــــــــامـــــ امـــــتــــــحــــــانـــــ نــــزدیـــــکـــــ اســـــتــــــــ



یوهاهاهاها...

نظرات 114 + ارسال نظر
فائزه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.خوووبی ابجی؟؟؟؟
وااااااااااااااااااااااااااااای از امتحانا نگوووووووووووومن که برای اولییییییییییییین بار خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی استرس دارم!!!!!!!!

وااااااااااااااااای
جات خالی امروز کارنامه ی مستمر های منو دادن همش بیست بود
برا امتحانا تقریبا آمادم...

فائزه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

معلومه بدت نمیاد امتحانا شروع شده هااااا.
یوهاهاهاهاهاهاها نوشتی؟؟؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

سلاااااااااااااام
ماششششششششششالا
همممممممممممممممممش 20 بود؟؟؟؟
کاش منم یاد میگرفتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخ
راستی این قلبایی هم که گذاشتی خیلیییییییییییییییی قشنگه

آره همش بیست بود
دعاکن امتحانامم بیست بشم
این چه حرفیه؟ من باید از تو یاد بگیرم که اینقدر روحیه داری و شادی
حبابا؟ ممنون بترکونشون حال میده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

ممنووووووووووووووووووووون ابجی
ولی وااااااااااااااااااااااقعا افریییییییییییین.خیلی عالیه که همش 20 میشی.ایششششششششششششششالا همممممممممممه ی امتحاناتت رو 20 بشی عزیز دلم.
اره من همییییییییینجوری اینا رو میترکونم.خیلی حال میده

ممنونم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ سرگرمی خوبیه...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:19 ب.ظ

انگاری دارم بازی میکنم.اصن نمیذارم حبابا بین بالا.زوووووووودی میترکونمشون

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فائزه عاشقتم من

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

من بیششششششششششتر عاشقتم گلم

آجی گلم
ممنوووووووووووووووونم عزیــــــــــــــــــــزم

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

ابجی سحر من احتیاج به تغییر فضای تسسسسسسساسی دارم.بدو بیا وب ابجی معصومه حال و هوامو 380 درجه تغییر بده

تساسی؟
حخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
الان اونجا بودم
میدونی چیه؟
بلاگ اسکای واسه من باز نمیشد واسه همین دیر اومدم
بدو بریم

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخ
تسسسسسسسسابی!!!!!!!!!!!!
این از اولیش.اولین تغییر فضا ایجاد شد.
بدوددددددددو بریم

خخخخخخخخخخخخخخ
بریم

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ


خخخخخخخخخخخخخخخخ ابجی موسم که روی صفحه ثابته و من نمیزنم حباب رو بترکونم حباب خودشون میخورن به موس و میترکن

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
فک کنم تا صب بخوای اونا رو بترکونی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

باااااااااااااااورت نمیشه!!
من همییییییییییییییینجوری وایمیسم اینا رو میترکونم بعد تا دیدم نمیان میرم!!!!!!!!!!!
نمیتونم بدون ترکوندنشون برم!!!!!!!!!!!

خخخخخخخخخخخخخخخ
فائزه من دارم غش میکنم
معتاد شدی رفت
ورشون دارم؟؟؟

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:43 ب.ظ

فک کنم تو میخوای بری وب ابجی معصومه هی من کامنت میدم اذیتت میکنم!!!!ببخش.دیگه وااااااقعا بریم!!!

نه بابا
هم اینجام هم اونجا
دوتا صفحه هم بازه
هر جاراحتی باش عزیزم...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

بله دیگه.همین کارا رو میکنین جوونای مردم معتاد میشن!!!
نه برشون ندار.خوووووشگلن

خخخخخخخخخخخخخ
قربونت برم آجی...
به مجیدم بگو بترکونه
حال میده
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مجید داره با لبش میترکوندشون
ابجی مرحله دوم تغییر فضا هم عوض شد.فقط یه کم شددددت بده بهش

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
بگم اون یکی هم بیاد با زبونش بترکونه؟
همه با هم ادامه بدیم ببینیم تموم میشن
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:53 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخ
بووووگو بیاد ابجی
من که فک نکنم تموم بشه.چون از وقتی گذاشتیش دارم میترکونمشون اما تموم نمیشه!!!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
راستی صورتی و بنفش و آبی هم دارم
کدوم خوبه؟

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

نمیدونم ابجی.میخوای چند وقت یه بار رنگاشونو عوض کن!!خیلییییییییییییییی پدیده ی جالبیه!

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
باشه آجی

تو سحرگاه برگشو گذاشتم ولی اونا ترکیده نمیشن
خخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخ
ابجی این حبابا وقتی نمیاد و من میخوام کامنت بدم ییهو میاد.منم نمیتونم بیام کامنت بدم اول میترکونمش تا دیدم دیگه نیس میام!!!!!!!!!!!!
خیلی خنگم.نه؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخ
نه دیگه کودک درونت فعال شده
همچنین مجید
چون فک کنم تا حالا مجید بزرگ شده... نه؟

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:01 ب.ظ

اره دیدم برگای سحرگاه رو.خوبه اونا نمیترکن!!!
اگه اونا میترکیدن اون وقت من یا اینجا بودم یا اونجا.معتاد که شدم نکنه میخوای دیووونه هم بشم؟؟؟

خدا نکنه آجی
در اون صورت خودم می بردمت یه دیوونه خونه ی خوب...
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
شوخی کردم...

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

نهههههههههه
مجید هنووووو بزرگ نشدهمن از بچگی کودک درونم فعال بوده!!!!!!!!!!!!!

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخه ده سال پیش فیلم بازی میکرد

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

میگم نکنه تو کامنتای پاتوق رو تایید میکردی؟؟؟؟
اخه عیییییییین اونا هررررررررچی میگم یه چیزی باحالی جواب میدیاره بیا شیراز.ببرم تیمارستان ابن سینا!!!!!!

خدا رو چه دیدی شاید من بودم
نه بابا مدرسه ی ما خودش یه پا تیمارستانه
میبرمت اونجا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ

خووووووووووووب ابجی من برم دیگه.خیلیییییییییییییییییی خوش گذشت.خیلی دوست دار.قرررررربانت.موفق باشی.بای بای

میری؟
کاش بچه ها هم بودن همگی باهم میحرفیدیم
مرسی آجی
مواظب باش حبابا باعث نشن تا شب بمونی
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
بااااااااااااااااای

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

من برررررررررررگشتم!!!
فک کردم مامنم برگشت خونه.گفتم دعوام میکنه!!تا نیومده هسسسستم.

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پس بمون بحرفیم

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ

باووووووووووووشه
بحرفیم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان مجیدا نیومده هنوز؟

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:25 ب.ظ

او اوه اوه
حبابا حمله کردن.وایسا ناکارشون کنم بیام

خخخخخخخخخخخخخخخ
اگه همینطوری ادامه بدی خودشون قهر میکنن میرنا!!!

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

مامان مجیدا؟؟؟؟؟؟؟؟
کیه مامن مجیدا؟؟؟؟

نمی دونم
تو میدونی؟

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:30 ب.ظ


ابجی شووووووخی کردمااااا.من دیگه کودک درونم لالا کرده.کاری به کار حبابا ندارم

خخخخخخخخخخخ
خوبه
پس دیگه نمیرن
یک عضو جدید هم به تیمارستان ما اضافه نمیشه!!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

نه والا.منم نمیدونم!!

پس کیه؟

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

میخوای خودمون دوتا باشیم؟؟؟؟
من مامان مجید لب دراز و تو هم مامان مجید زبون دراز!!خوبه؟؟؟

خخخخخخخخخخخخخخخخخ
نه ما که ماماناشون نیستیم
باشه ماماناشون میشیم...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

هیسسسسسسسسس!!
بیدار میشه!!

هیسسسسسسسسسسسسسسس

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

خخخخخخخ
اصن ما خواهرشون.تاج سرشون.خوبه؟؟؟

نمی دونم
باشه
به چشم خواهری نگاشون میکنیم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ

اره.به چشششششم خواهری.مجید من که اصن نیگا نمیکنه که بخواد به چشم برادری ببینتمون.اون یکی هم که چشماش بسته س!!!!!!!!

خـــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــلی باحال بود
قرررررررررررربونت برم

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

خخخخخخخخخخ
خدانکنهههههه قربونم بری

در اون صورت هر دوتامون میریم بو علی سینا
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فائزه یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ

خخخخخخخخخخخ
اره
خووووووووووووووووووووب ابجی منم برم دیگه.خیلییییییییییییییییییییییییی خوش گذشت عزیزم.خیلی دوست دارم.قررررررررررررربانت.بای بای

ممنووووووووووووووونم ازت آجی
به منم همینطور
باااااااااااااااااااای

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام
خیلییییییییییییییییییی درس میخونیااااااا.مواظب خودت باش!!فردا چه امتحانی داری؟؟؟
من دینی دارم

سلاااااااااااااااااااام
دیگه اونقدام نمی خونم
من چهار شنبه دین و زندگی دارم
شما فردا؟؟؟

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

سلاااااااااااااااااام دوباره
اری اری من فردا امتحان دین و زندگی دارمایششششششششالا که موفق بشششششم

ایششششششششششالا
خوندی؟
من اینجام

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:11 ب.ظ

حبابا عوض شده!!!
صورتی شده.تازه وقتی میترکونیمش یه جور دیگه س

خخخخخخخخخخخ
آره
اینم واسه آجی گلم

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

هنووووووووووووووووووز یه کم مونده بخونم.برم زودی بخونمش و خیالم راحت بشهبرای اولیییییییییییییین بار و سال استرس دارم
موفق باشییییییییییییی.بای بای

ایشالا که می خونی استرست هم برطرف میشه
موفق باشی آجی
بااااااااااااااااااای

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

هستی؟؟؟؟

آره بابا
چی فکر کردی؟

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

بابا انلااااااااییییییییییییین!!
خوبه هستی.بیا یه کم انرژی بده برم زودی درسمو بخونم!!!
فقط اجازه دارم حداکثر 10 دیقه بمونممیوخام خودمو امتحان کنم ببینم میتونم یا نه

خخخخخخخخخخخ
من همیشه آنلاینم
اسم منم بزارین سحر به روز
باشه
این حبابا به اندازه ی کافی انرژی میدن

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

مجید از بسسسسسسس سروصدا کرد نذاشت درس بخونم

مجید بیا پیش خودم
فائزه قدر تو رو نمی دونه

(پیام اخلاقی: همیشه از فرصت استفاده کنیم)

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

خخخخخخخخخخ
باووووووووووووووشه
چطوری سحر به روز؟؟؟؟
نههههه انرژی انسانی میخوام!!!

اساتید انرژی بدید
ایشون مشتری ویژست با آینه ی هزار ساله انرژی بدین بهش

سحر دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

فائزه!!!
رفتی؟

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

نهههههههههه هسسسسسسسسسستم.
اینترنت قاطی کرد

اینترنت قاطی نکن

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ب.ظ

چه لحظه ی سختی بووووود
35 کیلو کم کردم

جان؟؟؟

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

لحظه ای که اینترنت قط بود از بسسسسسس حرص خوردم وزن کم کردم!

عصرونه نخوردی؟
وااااااای دیگه نمی تونی شام بخوری
عزیزم چرا حرص میخوری؟

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 ب.ظ

دقت کردی چجوری تونستم سر حرفم بمونم و سر ده دیقه برم؟؟؟؟الان شده ربع ساعت

راست میگی؟
زمان چه زود میگذره!!!
می خوای بری برو آجی
اصلا بریم با هم بخونیم

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

فردا میخوای حسسسسسسسسابی درس بخونییییاااااا
از چشمات معلومه
من دیگه برم.میرم و اگه تا 11 تموم شد! میام!
خیلییییییی کم مونده که بخونم ولی تنبلی میکنم و نمیخونم!!!

چشام؟
ای کلک نکنه دوربین مخفی داری
باوشه منم 11 میام

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخ
اره دیگه.از بسسسسسس حرص خوردم فک کنم فردا هم نتونم صبحانه بخورم!!

اوا
نه
صبحونه نخورده میخوای بری امتحان؟

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

خووووووب منم برم.دعا کن ابجی همت کنم این یه ذره رو هم زودی بخونمخیلیییییییییییییییییییییی خوب بود ابجی سحر به روزخیلیییییییییییییییییییی دوست دارم.قررررربانت.بای بای

همت کن
منو الگو قرار بده که از ساعت سه دو صفحه خوندم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
عاشقتم
بااااااااااااااااااااااااااای

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ب.ظ

چن تا چیز بگم و بعد برم
ارررررررررررررررره دوربین مخفی دارم.از نوع خوبش.مال شرکت بووووووقه
نههههههه.صبحانه میخورم و میرم امتحان میدم
باااااااااااااااااااااااااای باااااااااااااااااااااااای

ا؟
رئیس شرکت بوق منم دیگه
از فردا درشو تخته میکنم

فائزه دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ببخش دیر اومدم.خوووووبی؟؟؟؟هسسسسستی؟؟؟

اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد